Varför pruttar hon i skånemejeriets reklam?

Okej, nu börjar det bli illa. Vet inte vad som hänt MEN jag garvar satan om dagarna, vilke är totalt underbart, dock är ju att jag garvar åt mig själv. Jag bara skrattar och skrattar. Åt allt och inget alls. Javisst, det känns helt underbart, men kanske dags att börja umgås med folk? Hahaa. Eller varför då, jag trivs ju så braa i mitt egna sällskap. Nej, eller jo det gör jag i och för sig, men nej nu ska jag ut och leka rövare och hela havet stormar med den som vill. Yepp, det ska jag. Oh jag bara längtar. Det kliar i HELA kroppen, jag vill att det ska vara den 1a april nu, så att det är dag! Att det är dagen då allting händer. Nej, det kommer inte vara ett dumt aprilskämt, det kommer vara sanning. Då ska jag t o m dricka rosa champange bland alla flyttkartonger och bara mysa och vara lycklig. Ja, superduperlycklig ska jag bli detta år. Det får bli mitt löfte, då jag ska börja på mitt nya liv. Wonderful! Kom och lek med mig och så är vi lyckliga tillsammans.

Måste ju säga att jag ibland har alldeles för mycket tid med mina egna tankar, i mitt otroligt.. ehm.. komplicerade (?) huvud och då har jag kommit fram till detta:

"Vi som älskar mjölk" - skånemejeriet. Den reklamen på tv, jag har bara en så stor fråga om den. När hon blonda kvinnan dricker mjölken, varför låter det då som hon pruttar? Är det meningen eller är det något som de inte tänkt på? Eller är kanske jag den enda som tänker på dem? Men, det låter faktiskt som hon fiser.



Lyssna när klockan står typ på 0.19 och framåt någon sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0