Förbannad.

Seriöst, vad ÄR DITT PROBLEM?! Sluta skyll ifrån dig på alla andra och stå för det du gjort. Det är dina egna misstag och ingen annans. Hur har du mage att ens skriva som du gör, tänka som du gör och bete dig som en liten fjortis som inte vet bättre? VÄX UPP. Hur kan du leka "vuxen" och försöka läxa upp den personen som faktiskt försvarat dig, inte sagt en knyst utan gjort allting för dig för att allting ska bli bra. Som inte ens yttrat sig. Hur vågar du? Du är en vuxen människa, med en del år på nacken, och beter dig som en liten jävla 15-åring som inte har någon som helst koll. Tycker det är så sjukt intressant att du inte kan stå för det DU gjort utan måste lägga det på någon annan för att du själv är så sjuk olycklig med dig själv. Bete dig som din ålder, stå för det du gjort och sluta skylla på alla andra. DU blir bara sur just FÖR att denna människa faktiskt säger vad hon tycker, gör allt för att skydda dig och inte för att göra dig något ont. Hur kan du förkasta en sådan människa? Vad gör du sen, när allting kommer fram? Ska du krypa till korset då? Komma tillbaka och be henne att ta dig tillbaka, det är så patetiskt att jag inte vet jag. Och vill du ta en fajt med mig, så varsågod, I will eat you alive. Jag kan ha en konversation, en diskussion och bete mig som en människa. Jag smutskastar inte folk, jag säger vad jag tycker direkt till dem, inte via att skriva det på sin blogg. Jag blir så otroligt ledsen av att det blev såhär, men behandlar man en av de jag bryr mig om såhär, though shit. Helt otroligt, stå för vad du gjort istället för att försöka skylla det på någon annan OCH om du någonsin förstör min vän igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0