optimistisk.

Nu har jag börjat på mitt nya jobb. Från och med i tisdags så jobbar jag i Sollentuna Centrum. Det är inte Gallerian, stadens närhet med affärer, restauranger och barer. Det är lite längre ifrån det, men de nya kollegorna jag fått.. Jag är så glad! Jag trivs så otroligt bra och vi har bara umgåtts i typ tre dagar. En än gång är jag äldst, även denna gång så slår jag chefen. Dock bara med ett år, men i alla fall. Jag trivs, centrumet känns riktigt härligt och det är otroligt trevligt folk. Som idag fick vi en liten blomma och ett doftljus som en välkomen-hit-present. Hur gulligt är inte det? Vi jobbar som ett sjukt bra team, vi klickar med varandra och det bästa, vi har exakt samma sjukt dåliga humor. Jag tror verkligen att jag har hittat hem och att jag passar här. Vi passar tillsammans helt enkelt. Appropå inget alls, hur högt pratar mina grannar när jag hör exakt vad de talar om, och nej jag vill inte höra! Nu får jag gömma mig under kudden och täcka igen öronen, och faktiskt sova. Klockan ringer sju imorgon igen, ibland önskar jag att man kunde få sova tills man vaknar, men det var verkligen otroligt länge sen det hände.

Tack för vin och ost och mys och filmkvällen ikväll. Det var jättemysigt och blev så glad att ni tänkte på mig! Vad är bättre än trevligt sällskap, en fin film och ett glas vin? Det var verkligen supermysigt, någongång får ni komma till mig så gör vi samma sak! KRAM PÅ ER, FINA MÄNNISKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0