dag 1.

källa
Då var dag ett här och tanken var att jag skulle tagit mig till gymmet idag, men var fortfarande lite för förkyld. Kände att istället för att bli sjuk igen om jag börjar träna för tidigt så väntade jag en dag till. Men imorn ska jag och Linnea köra lite på gymmet innan det är dags för ett möte. Är ledig imorn egentligen men ska förbi i alla fall. Idag har jag tänk på att jag stoppat i mig, pannkaka till middag (kanske inte det nyttigaste), knäckebröd & äpple, och massa vatten. Jag är fortfarande otroligt motiverad och känner att jag verkligen vill ta tag i det här nu. Målet är satt och om 16 veckor ska jag ha nått det. På julafton ska jag ha nått mitt mål! It's now or never.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0