dag 2 - första träningen.

Då har dag två snart passerat. Startade dagen med frukost/brunch bestående av pannkakor som blev över från gårdagen. Kanske inte den bästa frukosten men vad fasiken. Lunchen bestod utav en Nutrilett Shake, eftermiddagsäpple och sedan kyckling och sallad till middag. Gött! Blev upphämtad av kära Linnea runt halv 11 och vi begav oss mot Sollentuna och SATS. Är fortfarande lite förkyld men kände att jag inte orkar bry mig om den längre, förhoppningsvis är jag frisk imorn, inte sämre! Vi tänkte börja försiktigt eftersom jag är den mest otränade människan i universum, så vi körde bara kondition idag och körde Crosstrainern. Faktiskt stolt över mig själv och klarade av 40 min, i säkert för "hög" takt då my heart rate alltid pep och var för hög, but I did it! För andra kanske det inte låter så mycket eller en big deal, men det är det för mig. Jag avskyr egentligen att gå på gym, får ångest känslor när jag kommer in i omklädningsrummet och vet att jag snart ska gå ut och ställa mig på en maskin, folk kommer titta på mig med äckel i ögonen och tänka "fetto" och svetten rinnandes. Jag hatar att svettas, tycker det är äckligt, men sånt man måste vara med om när man tränar. Men så är det ju inte, fetto-biten alltså, allt sådant sitter i mitt huvud, men ångestkänslorna kom idag med men jag tog mig ut och tränade i alla fall. Så därför är jag stolt över mig själv. Detta vad det första steget, nästa blir att ta mig till gymmet när jag är ensam, inte känna ångest inför att få folks blickar i ryggen. Men det ska jag också övervinna och faktiskt så hjälper det när snygga killen på SATS, som fick mig att skriva på, tittar leende på en och ger en tummen upp att man faktiskt gick dit. Det här ska jag klara, inge snack!
källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0