Dag 3 - omvandling.

Dag 3, vad har hänt idag? Mjo, jag har jobbat (suprise, haha) och haft grymt socker sug idag och då brukar jag köp Cola (light faktiskt) och kanske en liten chokladbit. Men icke! Inte idag inte. Idag har jag ätit frukost som bestod utav nybakat bröd med ost & gurka, en kopp te. Min lunch (sena lunch, åts vid 3 tiden) bestod av en Nutrilett Shake (skogsbärs, ingen höjdare, men fungerar), lika så min middag som åts (eller ska man säga dracks?) vid 7 tiden. Så idag har jag hållit mig vid det. Men jag kan erkänna att jag är hungrig nu, så då får jag dricka massa vatten! Åt ett äpple när jag kom hem från jobbet, för något måste jag ju få i mig. Idag tränade jag inte vilket jag faktiskt ångrar nu, skulle varit skönt att bränna lite. Gjorde, hör och häpna, situps innan jobbet, då jag inte skulle tränat på SATS idag. För alla som känner mig är det minsann en omvandling, för jag är verkligen den mest otränade människan i universum och har aldrig gillat att röra på mig. Knappt G i idrott genom hela skolgången. Tänkte väl att jag var så smal och fin då så det behövdes inte, inte tänkte jag på konditionen eller framtiden då inte. Och det har jag fått sota för på äldre dar. Men nu känner jag bara: jävlar anama! Konditionen ska bli bra, ska bli nyttig och slippa överflödiga kilon och äntligen kunna känna mig fin oavsett vilka kläder jag har på mig OCH våga visa mig i bikini utan att skämmas. Det var otroligt länge sen jag gjorde det..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du försöker gå ned i vikt men varför äter du kolhydrater varje dag?

2010-09-10 @ 17:03:00
Postat av: Papilio

Äter otroligt lite kolhydrater, nästan inget alls. Tråkigt att behöva sluta med allting, eller hur? :)

2010-09-10 @ 18:57:46
Postat av: Sanna

men macka å pannkakor är bara massa kolhydrater som pajjar resten av dagens förbränning..

2010-09-14 @ 13:50:02
Postat av: Anonym

Ja, jag vet det. Men jag går ner i alla fall, så klagar inte.

2010-09-14 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0