dag 5 - pigg men trött.

Har en underbar känsla i kroppen, är pigg men ändå trött på en och samma gång. Var på gymmet imorse igen innan jobbet och det är så skönt när man är klar och får ställa sig i duschen och känna svetten och allt försvinna. Dock uppskattar inte mitt hår att behöva bli blött var eviga dag, får hitta på något angående det.

Eftersom jag aldrig tränat i mitt liv så är jag ju inte direkt någon supermänniska på gymmet och inte kanske jag tränar lika "hårt" som alla andra, men jag gör det i min takt och har faktiskt märkt viss skillnad åt det bättre. Är fortfarande inte fri från min förkylning men kör så hårt jag kan och orkar. Passar mig helt perfekt att köra, för kör just nu bara kondition, 30 min innan jobbet eller på lunchen, kommer ju självklart öka det med med tiden. Men för att vara jag så är jag faktiskt stolt över mig själv (hittills) att jag hållt mig mat/onyttighetsmässigt samt att jag gått till gymmet tre dagar av fyra denna vecka.

Haha, nu låter det som om jag startat eller gjort om bloggen till någon träningsgrej men så är ju inte fallet. Har ju i och för sig inte hänt så mycket annat i livet, så har väl inget annat att prata om. Imorgon ska jag jobba igen, fastän det inte är min helg, men det gör mig ingenting. Tjänar pengar plus att jag ska träna imorgon vilket som så skönt att vara där. På söndag är jag ledig, då ska jag bara ta det lugnt och göra ingenting. Slappa hemma, ta hand om tvätten och sedan åka på söndagsmiddag med la familia.

Nu ska jag mysa med kissen som ligger här bredvid mig och kräver uppmärksamhet, sedan blir det sängen.
Good night everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0