dag 6 - bad day.

Dag 6 och allt flöt på fint. Skulle tränat idag en jag ville helt enkelt inte. Bläääääääää. Dagen & kvällen har varit jättebra men nu sitter jag här, en en ynka alkohol i blodet, och då "tycker jag synd om mig själv". Fel ord, men jag vet inte... Dags för nått bra, kanske? Inte det att jag inte har typ de mesta jag pekar på, men materiella ting är inget jag behöver, jag vill ha och behöver en famn att komma hem till. Har så mkt inom mig som jag inte delar med mig.. Har världens bästa familj, vänner osv, det ska jag absolut inte klaga på, men är väl egoistisk men något saknas. Näå för fan, nu ska jag köra ännu hårdare, äta "mindre" och köra på the shakes och springa/gå/träna ännu mera än det jag gör på gymmet. Time for a change. Men tänker samtidigt tänker jag.. jag är väl inte så hemsk? Är jag så svår att älska..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0