Nu börjar allvaret.

Ja, för fan! Motivationen är på topp, gymkort inhandlat & träningsschema på g. På måndag börjar allvaret. Matvanorna ska ändras, inga kolhydrater i början, byta ut vissa måltider mot ersättare & dricka massor av vatten. Kör nog en vit månad samtidigt. Detoxa hela kroppen, få igång den & må bra! Vad härligt! Sitter just nu på busshållplatsen & väntar på att få komma till jobbet. Hade velat träna efter jobbet idag men den äckliga förkylningen sitter & vägrar släppa sitt grepp om mig. Hoppas på att den är borta tills måndag då första passet ska köras! Ska börja träna på SATS och de ligger perfekt. Två våningar upp från mitt jobb & är öppet från 6 på morgonen till 22 på kvällen. Nu finns ingen återvändo, inget "jag orkar inte", utan bara hell yeah, motivation & tänker framåt december då jag ska vara fit & fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0